Możliwości reklamy online

myszkaDziałanie nowoczesnego rynku reklamy mocno odbiega od tego, co przez lata funkcjonowało jako najskuteczniejsza forma promocji. Oczywiście pewne podstawy psychologiczne opracowane przez ekspertów od reklamy prasowej czy telewizyjnej pozostały niezmienne, historyczne kampanie wizerunkowe wciąż są doskonałym źródłem wiedzy o tym, w jaki sposób klienci reagują na konkretne działania marek. To jednak, co w ostatniej dekadzie w dziedzinie marketingu zaproponowały agencje typowo internetowe, kompletnie postawiło na głowie świat reklamy. Naturalnie niektóre formy promocji jak pozycjonowanie znane były znacznie dłużej, ale dopiero połączone ze sobą w jedną spójną strategię wizerunkową, narzędzia multimedialne w sieci zaowocowały pojawieniem się nowego potężnego rynku reklamy internetowej. Nie ma złudzeń, że przeciętna agencja interaktywna działa na wielu różnych płaszczyznach i nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do tego, aby strona promowana zajmowała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania. Oczywiście copywriting to klasyczne i wyjątkowo skuteczne narzędzie do stałego utrzymania portalu na priorytetowej pozycji wśród wyników wyszukiwania konkretnych haseł. Ale patrzenie na sukces w świecie wirtualnym poprzez samą pozycję strony w statystykach może okazać się zgubne. Najważniejszym zadaniem, które stoi przed właścicielami współczesnej firmy internetowej, jest umiejętne uzupełnianie zawartości strony tak, aby użytkownicy sami chcieli dodawać komentarze i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Strona uzupełniana tylko przez administratora nie ma w świecie handlu szczególnego poważania, nie wydaje się być do końca autentyczna. Jeśli natomiast na stronie na pierwszy rzut oka widać ruch użytkowników i ich zaangażowanie w dodawanie nowych materiałów, jej szanse na sukces kolosalnie wzrastają. Warto więc przyjrzeć się ofercie takich agencji i w miarę możliwości wykorzystać je do poprawy konkurencyjności.


Tagi: , , , ,

1 Comment

  1. Internet to potęga

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *